torsdag 12 augusti 2010

Lilla Gubben cup




Hej alla! Här kommer en kort sammanfattning av Lilla Gubben Cup!



Jag tävlade alla tre dagarna. På fredagen red jag Daisy, vi startade en LC och en LB och gick felfritt i båda klasserna! Trots att det regnat mycket så var underlaget på banan bra att rida på tack vare alla som hjälpte till att få ut vatten från banan på torsdag kvällen då banan flöt!




På Lördagen hoppade jag och Dasiy en LB och vi debuterade LA! Även där var vi felfria i båda klasserna! Det var över mina förväntningar och Dasiy var verkligen jätte duktig! Dion hoppade också LA:n och vi gjorde en super runda, dock med ett retligt pet.




På söndagen hoppade jag bara Dion två klasser, LA MSV B. Det gick sådär, jag var lite nervös och ville så mycket på hemma plan.




Sara Nilsson, en av Hippotekets team ryttare tävlade också på Lilla Gubben Cup och hade fina framgångar med sin d-ponny.




Jag köpte ett schabrak på Hippoteket under Lilla Gubben Cup. Sarahs brodyr har broderat mitt namn, visst blev det fint!






1 kommentar:

  1. Vad kul att det gick så bra med Daisy Lisa! :) Schabraket är jättefint broderat.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.