söndag 3 april 2011

Prao!

Det har varit superkul att praktisera på Hippoteket! Förutom all förberedelse och allt efterjobb med modevisningen så har jag och Malin plockat upp alla vår nyheter i butiken! Vad mycket fint det finns!
Bilderna är tagna när vi fått upp lite nya saker, dock ändrade vi om lite till för att få plats med allt!











Torsdags kvällen när Hippoteket hade kvällsöppet var rolig! Det var två som lyckades välja en ballong med 50% i! Jag fick 25% rabatt! Jag köpte en gul MH tröja och ett par gula strumpor som jag har tänkt att använda till blått och även till rött! Jag har ett fint Mias schabrak som är gult,blått och silvrigt som passar väldigt fint till det blå-gula! Jag köpte också ett par röda Catago ridbyxor som är riktigt fina till det gula tillsammans med ett blå-rött-vitt schabrak som jag köpte (Hansbo). Jag köpte också en MH piké tröja, en sådan som ni ser på en utav bilderna. Eftersom den är röd,blå,vit och gul passar den till allt det andra! Jag köpte ett par nya och mycket prisvärda gummityglar för endast 199:-! De är supersköna! En röd borste och en horselyx godissten fick också följa med hem! Sedan fick jag ett par superfina och sköna vita KL ridbyxor utav mamma och pappa! Jag är jättenöjd över allt och kul med lite nya färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.