söndag 20 juni 2010

Kära hästvänner!

Hej alla! Ursäkta att jag inte har bloggat på ett tag nu! Det ska jag bli bättre på!
Först vill jag skriva att min ponny Dion har varit fantastiskt duktig hela året! Nu ska han få sig ett litet sommarlov! =)

Alla som har facbook: Hippoteket har fått en egen sida på facebook, glöm inte att gilla den! Där hittar ni bilder av Hippotekets sortiment och recensioner på några av Hippotekets produkter. En riktigt fin och bra sida!

Jag vill också passa på att skriva att det är fantastiskt roligt att få vara en teamryttare, jag hoppas att det finns några därute som läser bloggen och som tycker att den är intressant. Jag ska bli bättre på att blogga mer och oftare och jag ska försöka få de andra teamryttarna att blogga! Det skulle vara roligt om ni alla föreslår vår blogg och facebook sida för så många hästvänner ni kan! Tack på förhand! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.