tisdag 12 oktober 2010

Hösten är kommen!

Ja hösten har verkligen kommit nu och det är nästan så jag vill ha min tjokaste vinter jacka på mig :) men känns som det är lite för bra väder för det, så får nog vänta tills det blir några minus grader även på dagarna.

Höst nyheterna är nu upphända och allt är på plats är väl några enstaka täcken som inte kommit än men annars är allt här måste säga att det är väldigt mycket snygga jackor och tjocka tröjor från Kingsland, Equalityline, Mountin horse, Equipage, PK mm, vissa tröjor från kingsland såldes även slut innan dom han hängas upp så det är ju ett gått tecken på snygga grejer ;)

Själv har jag intagit Kingslands nya jeans ridbyxor som är mina favorit byxor hur sköna som helst har även tagit på mig en skit snygg lilla stikad pikeur tröja som bara är super ;) kan varmt rekomendera dessa två produkter, även en väldans fin stikad mössa från pikeur i brunt och grått om man vill ha en lite mer finare mössa :)

Kommer lite bra erbjudande framöver så ha koll även på hippoteket på facebook!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.