måndag 25 oktober 2010

Resultat!



Hej. Tävlingarna i Tingsryd gav blandade resultat. På lördagen hoppade jag en LB, en felfri runda med en 6 plats! Det kändes skönt att gå ner en klass, då jag har gjort allt lite för komplicerat med Dion. Allt ska vara så perfekt! Sen var det LA igen och jag blev osäker. Jag backar alldeles för mycket mot hindren för att inte komma fel och är själv inte medveten om att det går så sakta som det gör. Dion hade ingen chans att hoppa. Jag anmälde därför till LB på söndagen. Där gjorde vi en bra runda som fick avsluta helgen. Jag tror att mitt problem är att jag rider i undertempo hemma. Det blir lätt att man fastar i den lugna dressyrgaloppen på små volter nu när Dion är så lydig! Jag pratade med Sofie och vi pratade om att åka till en bra ridväg och galoppera för att inte tycka att det går fort på banan och för att få framåtbjudning på hästarna!


Jag ska sälja min GPA hjälm ifall någon är intesserad. Den är sparsamt använd. Storlek 56.







Glöm inte bort modevisningen på onsdag!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.