torsdag 13 maj 2010

=)

Nu var det ett tag sedan jag bloggade! Sen sist har jag hunnit med mycket! I lördags tävlade jag och Dion i Vaggeryd! Det var sista omgången med elitlaget! Förklassen var en la. Där var Dion och jag dubbelnolla och vi vann! =) I laget (msvb) var han jätte fin, men fick ett stop i trekombenation. Men Västervik är kvar i elit nästa år i alla fall! =) Jag tränade för Maria Falk igår! Det gick jätte bra och Dion var super fin!

Daisy har fått gå mycket dressyr och långa skogsturer. Kajsa och jag var ute och red i två timmar i söndags! Daisy blir finare och finare!=)Hon är så duktig!

I morgon bär det av mot Norrköping för att tävla majpokalen med Dion! =) Vi kommer hem igen på söndag! Hoppas det går lika bra i helgen! Ha det bra! =) Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.