lördag 22 maj 2010

Tävlingar

Hej igen alla! =) Vart var vi sist? jo, majpokalen! Dion var jättefin hela helgen och gjorde 4 jättebra rundor! Han var felfri i Msv b och en la! I msv b kom vi 6a och i la blev vi placerade 10! =) I de två andra klasserna (la) hade han ett pet, men jättefin! Det var en underbar helg med bra väder och resultat!

Idag tävlade jag Daisy i Tuna! Det gick bra det med! Jag har haft lite problem i veckan med att hon har dragit och varit lite stark och jag har varit sjuk med så trots det var hon fin. Jag red på pesoabett igår och idag och det var stor skillnad. Jag hoppade en lc och en lb. Hon hade ett pet i varje klass, men var lydig och hoppade jättebra! =) Peten tror jag beror på att hon är van vid att få hoppa av som hon vill lite så, och nu med det här bettet så kan jag bestämma lite mer och då blir hon lite paff. Men nöjd och jag tror att det kan bli jättebra när vi lär känna varandra bättre. Jag ska försöka få in några bilder på henne! =) kram lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.