söndag 2 maj 2010

http://www.emmahaag.se/ Tävling!





FOTO:http://www.emmahaag.se/







Jag är lyckligast i världen just nu! Jag var och tävlade med Dion idag, i Hultsfred.
Första klassen var en LA (1m) Dion var super fin och dubbelnolla och vi vann! Våran andra seger! =) Sen startade vi Msv b och fick till en kanonrunda! Vi var felfria och kom 2a! Min första placering i msv b någonsin =) Det var ihopslaget med kat d då de var för några för att bli egen klass. Samantha och Santo vann! Men det bästa var att både Sammy och jag vann varsit globengehäng! Underbar dag!!! =)

Igår tävlade jag Daisy i Tollsatd också. Det gick jättebra! Vi hoppade lc lb. I lc var vi felfria på hinder men jag fick lägga en volt för att hon flöt ut alldeles för mycket i en sväng, hon är ju så lite riden så det var helt okej. Och i LB var vi felfria i både grund och omhoppning! Tiden räckte inte till placering men det var super i alla fall! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.