torsdag 25 mars 2010

Liten :)

Idag när jag såg all super söt b-ponny och lillryttare utrustning på hippoteket så insåg jag hur mycket jag saknar det! Åh, jag kommer ihåg de första gångerna som man skulle hopptävla! Då man kvällen innan putsade sadeln tills den glänste, och när den glänste så putsade man lite till för säkerhets skull! Ponnyn ryktade man länge och i manen och svansen flätade man flätor så gott man kunde... De blev rätt tjocka och ojämna men när man satte dit några rosa eller vita manrosetter så blev de riktigt fina. Jag kommer också ihåg hur glad man blev när man kom hem ifrån skolan och såg att ett poluxpaket stod i brevlådan. Det var inte böckerna man ville ha, utan de små ryktborstarna, klistermärkena och manrosetterna... Det var så mysigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.