tisdag 23 mars 2010

Team hippoteket



















Hej!




Jag heter Lisa Blom och är 14 år! Som ryttare i team hippoteket 2010 så ska jag försöka blogga så mycket jag kan om mig och mina hästar!




Jag äger en c-ponny som heter Jules Dion. Dion är en valack född år 2000 och är en brun korsningsponny med okänd härstamning. Jag har ägt Dion i ett och ett halvt år. Han är en ponny som är rolig att rida, en storhäst i ponny format, som tränare brukar säga. Han har tävlat upp till nat msv b felfritt med mig och föregående ryttare.



I år ska jag även rida och tävla en storhäst som heter Lord Marco.
Det är en svenskt halvblod valack född 1997 efter Feliciano och Chirac. Han är en mycket välriden och fin häst! Med ägaren Linda Karlsson har han tävlat upp till 140 klass, och år 2008 red de agriahoppet i globen! Jag hoppas och tror att jag kommer utvecklas av att rida Marco!


Det var lite om mig, jag hoppas att ni har fått en liten inblick i vem jag är! Ha det bra!



AV: LISA BLOM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.