torsdag 29 april 2010

Maria Falk träning!

Tränade för Maria Falk med Dion igår kväll. Det gick superbra! Först fick jag rida igenom honom på marken och sedan hoppade vi kombenation och två enkel hinder med lång eller kort anridning samt att jag skulle hoppa b hindret i kombenationen men inte a hindret alltså rida snävt! Det är så underbart att sitta på Dion nu. Jag kan rida honom på en tiometers volt med hjälp av ytterskänkel och yttertygel och utan att ens hålla i innertyglen! Och det går nästan snurra runt på bakbenen efter ett hinder! Och fram till hindren igår kunde jag bara sitta och galoppera med och avståndet fram till hindret stämde perfeckt i varje språng! Maria kan jag verkligen rekomendera för alla! Jag trodde aldrig att Dion och jag skulle bli så här bra, hon är grymm! =D =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.