fredag 4 februari 2011

Mina hästar!

Det gick super bra att hoppa Lillis idag, han är så duktig. Det är så kul att styra på hindren och känna att han verkligen tar tag i dem och taxerar själv för att komma såbra som möjligt! Jag är så lycklig! :) Schabraket var jättefint på honom! Och imorgon ska vi longera honom och så ska jag rida Dion med padden för att se hur det känns. Håll tummarna för att det går bra alla :) Det är verkligen svårt det där med sadlar! Jag hoppas också att det går bra att longera Lillis! Det är så nyttigt för honom att få slappna av och komma upp med ryggen genom att longera, dock har jag inte så goda kunskaper om longering men jag ska gå ner till ryttargården och jag ska ha med mig någon som kan hjälpa mig. Jag vet att han är väldigt duktig på det så jag hoppas att jag kan lära mig det med av honom, min läromästare! :) Bild på schabraket kommer någon  dag!

Återigen vill jag rekommendera handskarna, jag hade dem idag när jag hoppade och det var de skönaste handskarna jag har haft!! De slår alla! Och kostar 39 :- ! Ni måste prova dem!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.