tisdag 29 mars 2011

Prao!

Hej alla bloggläsare! Nu är en dags prao på Hippoteket avklarad! Det har som vanligt varit väldigt roligt och jag har haft massor att göra! Imorgon (onsdag) deltar Hippoteket i TRENDER i vår och sommar.  Jag tillsammans med min mamma Kristina,  Frida P, Lina S, Saga P, Samantha P och Joakim D kommer visa upp Hippotekets kläder och skor. Det ska verkligen bli roligt! Jag, mamma, Frida och Lina har provat ut kläder hela dagen! Man känner sig som en prinsessa i paradiset när man får prova fyra byten till en modevisning! Idag (tisdag) är det Saga, Samantha och Joakim som ska prova ut sina kläder! Jag tänker inte avslöja några käder som vi ska gå i utan det får ni se om ni har biljetter till modevisningen! Vill du ha en biljett så säljer Hippoteket för 175:- inklusive mingelmat! När tisdagens prao är över ska jag förhoppningsvis lägga in lite bilder från dagen, har tänkt att fota lite så att ni får se vad vi gör! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.