torsdag 19 januari 2012

Tävlingsåret 2011 - Frida Petersson

Tävlingsåret 2011 var ett väldigt bra år med Capich, då vi verkligen utvecklades tillsammans under årets lopp. Vi tävlade upp till 125 cm med placeringar i 110 och 120 cm. Jag valde att lägga ner mer energi på dressyren än hoppningen för att känna att det verkligen skulle fungera i hoppningen.

Under årets gång var jag iväg med Capich på en del meeting, bl.a. Westerviks Hoppet, Tjust Cup och de regionala och nationella tävlingarna i Vetlanda. Den roligaste tävlingen var den i Vetlanda, där de har bra banor, och Capich avslutade året på bästa sätt med placering!

Inför 2012 hoppas jag att mitt dressyrarbete ska ha lönat sig och jag känner mig redo för att debutera 130 cm, med förhoppningsvis godkända resultat. Jag kommer fortsätta att sätta dressyren mer i fokus, och jag hoppas att även detta år kommer att bli ett lyckat tävlingsår.

Tack till Hippoteket för ett bra tävlingsår 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.