onsdag 26 januari 2011

Filmer från vår första träning! :)






Här kommer några filmer från träningen idag.
Lillis och min första träning och vårt fjärde ridpass tillsammans.
Lite markarbetes hoppning.
Jag är jättelycklig just nu,  träningen gick super bra.
Peter tyckte verkligen om honom!
Mamma, jag och Peter sken alla som solstrålar under hela träningen!


I helgen ska vi hoppa en tränings tävling i Västervik för att få prova på att hoppa en bana :)
Så imorgon ska vi bara skritta ut i skogen och på fredag ska han få en behövlig vilodag! :)





På filmen kan ni se all min utrustning från Hippoteket.
Ett par supersköna JW byxor och en JW hjälm
En superskön och varm KL jacka
Ett par underbara Supreme high rider stövlar







Jag hoppade även mitt hjärta Dion igår, det gick bra det med :) På lördag ska vi träna för Vickan i Västervik inför elitlaget! Det ska bli super kul! :)



Bilden är ifrån en tävling i Västervik i somras, där Dion och jag tog hem en seger och en andra plats i LA (1m) Ett underbart minne <3

4 kommentarer:

  1. Vilken läcker ponny Lisa! :D

    SvaraRadera
  2. Visst är han, tack! :)

    SvaraRadera
  3. Super fint lisa det där kommer bli hur bra som helst!

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag blir, tack Sofie :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.