måndag 17 januari 2011

Tips!

Ja nu får ni ligga på mig lite så jag lägger lite tid på att tipsa om grejer som jag använder och provat då jag provar mycket av det vi har i butiken!'
Tänkte börja med en tröja som jag har på mig just nu och som jag även haft i helgen på träningen. Det är en Kingsland tröja med funktions matrial och den är hellt underbar man kan svettas mycket utan att bli kall eller att det blir fuktigt under tröjan då den transporterar ut all fukt så jag är med andra ord tor och varm hela tiden även att jag rider ett par hästar så blir jag inte kall där i mellan och det är SUPER!
Finns även som väst och här är en bild på västen då jag inte hade någon på tröjan medn det är bara sätta på arnar så ser den lika dan ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.