fredag 21 januari 2011

Kingslands ridbyxor Bra eller dåliga!?

Ja måste nog säga att Kl ridbyxorna tyvärr fått ett dåligt rykte bara för att sömarna mellan benen går sönder, och det är ju inte roligt och speciellt inte när dom kostar en hel del dessutom. ´Kan säga att jag slitit ut ett par på 3 månader inga problem. MEN måste nu säga att jag har ett par från höst kollektionen av den nya förbättrade grenen och jag har inte nött eller slitit ut dom än utan dom har hållt väldigt bra och jag har ridit ungefär 3 hästar om dagen med dom + gått i dom 12 timmar om dagen eftersom det är mina favoriter så använder jag nästan bara dom :) Sen så kommer det till våren en ny Kingsland kollektion med standard byxor från kingsland med ännu mer förbättred gren och då 3 års garanti på den och dessa byxor har jag nu provat i några månader och dom är helt super inte det minsta nötta eller något i grenen så måste faktiskt säga till er som trötnat eller givit upp GE KL BYXORNA EN CHANS TILL!!!

2 kommentarer:

  1. Det låter toppen! Har inte provat några ännu, men man blir ju sugen nu. :) När är nya kollektionen på ingång?

    SvaraRadera
  2. Inte fören i slutet på Mars :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.