söndag 16 januari 2011

Ny ponny! Kildavin for Real, Lillis











Hej alla!








Det snackas mycket i hästvärlden, speciellt när någon provat en ny ponny!

Nu tänkte jag skriva här på bloggen om vad det är för någon ponny som ska bli min, så att ni vet vad som stämmer och inte! :)

Jag har provat den här ponnyn och jag blev förtjust i den direkt. Som ni ser på bilderna är den otroligt fin! Han är jätte mysig att rida och är en riktig läromästare! Han är en maxad c-ponny valack (klarar mätningarna) född 1995. Han har gått i Sverige med många ryttare och jag har hela tiden drömt om att ha en sån ponny och nu är drömmen nära! Jag länkar en film som ni kan titta på om ni vill se honom.

Det ska bli jätteroligt att ta över honom och jag kommer troligtvis få hem honom på lördag!
Mitt största mål med honom är att ha roligt, framgångar på tävlingar är en bonus! Jag hoppas att få bättre självförtroende och att jag får mycket lycka tillsammans med honom!



http://www.youtube.com/watch?v=WMcrfO7oUaM&feature=player_embedded

2 kommentarer:

Skriv gärna en kommentar till detta inlägg här.